Oferowane przez nas usługi administrowania PPK obejmują:
– weryfikację uprawnień do uczestniczenia w PPK,
– naliczanie wpłat do PPK,
– udzielanie informacji o środkach przekazywanych na PPK przez klienta będącego pracodawcą (podmiotem zatrudniającym),
– informowanie o wysokości składek i ilości uczestników PPK,
– generowanie i przekazywanie informacji oraz deklaracji w formie plików XML/CSV do wybranej przez klienta, będącego pracodawcą, instytucji finansowej zarządzającej środkami gromadzonymi w PPK,
Usługi bieżącego administrowania PPK obejmują:
– prowadzenie listy pracowników objętych PPK i jej aktualizację,
– aktualizowanie danych osobowych uczestników PPK oraz danych klienta, będącego pracodawcą instytucji finansowej zarządzającej środkami gromadzonymi w PPK,
– odbieranie i administrowanie deklaracjami oraz wnioskami osób zatrudnionych dotyczącymi ich uczestnictwa w PPK,
– bieżącą współpracę z wybraną instytucją finansową zarządzającą PPK.